Egy jó ötletre lehet vállalkozást alapítani, de hogy sikeres lesz-e, azt nagyban meghatározza termékünk vagy szolgáltatásunk piacképessége, választott célcsoportunk és véleményük. Ezeket a tényezőket előzetesen felmérhetjük a validáció segítségével, ezáltal időt, energiát és pénzt takaríthatunk meg.
A képzés célja, hogy gyakorlati ismeretekkel vértezze fel a résztvevőket az online validációs eszközökkel, megoldásokkal kapcsolatban.
Kiknek ajánljuk?
A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnék megismerni az ötlet-, piac-, és a termékvalidáció eszközeit, módszereit és az ebből származó eredmények elemzési és felhasználási lehetőségeit.
A képzés elemei:
Ötlet validáció (e-mail listák, landing page-ek, Google Adwords és Facebook kampányok)
Piac validáció (piac-, és iparági elemzések)
Termék validáció (A/B tesztelés, prototípus készítés)
Hogyan elemezzük az eredményeket
Technikai információk:
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 óra, magyar és angol nyelven is elérhető.
A képzés résztvevői száma: 10-16 fő