Vállalkozásunk sikerének kulcsa ügyfeleink kezében van. Az ügyfélszerzés csupán a kezdet, a kapcsolat ápolása, elégedettségük elérése, hűségük fenntartása az egyik legfontosabb feladatok közé tartozik.
A képzés célja, hogy bemutassa az ügyfélkezelés területét, metódusait, formáit, és segítséget nyújtson az ügyfélelégedettség és hűség kialakításában.
Kiknek ajánljuk?
A képzést azoknak ajánljuk, akik tudatosan szeretnének felkészülni az ügyfélkezelésre és szeretnék megismerni a terület legfrissebb kommunikációs trendjeit.
A képzés elemei:
Ügyfélkezelés elveinek, koncepciójának, trendjeinek és legjobb módjainak megismerése
Az ügyfelek elégedettségének, hűségének elérése
Hogyan lehet mérni az ügyfélelégedettséget?
A legfrissebb kommunikációs trendek az ügyfélkapcsolatok menedzselésében
Technikai információk:
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 óra, magyar és angol nyelven is elérhető.