A kommunikáció minden pillanatunkat átszővi, nincs ez másként a vállalkozásunk esetében sem. Az ötlet megszületésétől, a szervezet létrehozásán át a befektetőkeresésig, a belső és külső kommunikáció minden esetben befolyásolja az eredményességet, a hatékonyságot, ezáltal a sikert. Éppen ezért szükséges a tudatos, proaktív és előremutató kommunikációs elemek meghatározása és alkalmazása, a megfelelő céges kommunikációs kultúra kialakítása.
A képzés célja, hogy tudatosítsa a résztvevőkben a kommunikáció jelentőségét, megismerjék az egyes kommunikációs stratégiák használatából származó előnyöket, gyakorlati tapasztalathoz juttassa a résztvevőket.
Kiknek ajánljuk?
A képzést azoknak ajánljuk, akik érdeklődnek a téma iránt és szeretnék hatékonyabbá tenni kommunikációjukat új eszközök, technikák elsajátítása révén.
A képzés elemei:
A kommunikáció szintjei
Kommunikációs stílusok és alkalmazásuk a kitűzött célnak megfelelően
Kommunikáció az önérdek-érvényesítés és az együttműködés metszetében
Belső és külső kommunikáció
Eszközök, technikák a gyakorlatban (hatékony kérdezés, aktív hallgatás, prezentációs technikák, strukturált beszédek tervezése)
Technikai információk:
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.