Az innováció, a megújulásra való képesség versenyelőnyt jelent a vállalkozások számára. Ennek részét képezi az ügyfelektől érkező visszajelzések értékelése és beépítése a folyamatokba.
A képzés célja az ügyfelek visszajelzéseinek és azok felhasználási lehetőségeinek megismertetése a résztvevőkkel.
Kiknek ajánljuk?
A képzést ajánljuk azoknak, akik szeretnék megismerni az ügyfél visszajelzések kezelésének, elemzésének és felhasználásának hatékony módszereit.
A képzés elemei:
Ügyféllel való kommunikációs elvárások
Hatékony kommunikáció az ügyfelek hűségének kialakításához
Kérdőív felépítése
Visszajelzések kiértékelése, eszközök és technikák
Ügyfél visszajelzés menedzselésének struktúrája
Jó gyakorlatok bemutatása
Technikai információk:
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 óra, magyar és angol nyelven is elérhető.
A képzés résztvevői száma: maximum 12 fő