A vásárlói szokások feltérképezése során összegyűjtjük azokat az interakciókat és viselkedésmintákat, amelyek a fogyasztó és termékünk vagy szolgáltatásunk között létrejöttek. Az így kialakult adatbázis segít abban, hogy jobban megértsük a vásárlók valódi igényeit és olyan értékajánlatot biztosítsunk számukra, mellyel elégedettek lesznek.
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék azokat az eszközöket, melyek által megismerhetik, definiálhatják vásárlóikat.
Kiknek ajánljuk?
A képzést azoknak ajánljuk, akik tudatosan szeretnék alakítani termékük, szolgáltatásuk értékajánlatát, célcsoportjuk igényeinek megfelelően.
A képzés elemei:
A fogalom definíciója
A vásárlói szokások térkép előnyei, hasznosítása
Vásárlói perszóna építés
Értékajánlat
Vásárlói szokások teljes térkép
Technikai információk:
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 óra, magyar nyelven elérhető.
A képzés résztvevői száma: 10-16 fő